مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-27سياسي

رژیم بعث در محاسبات خود وطن دوستی  عشایر خوزستان را پیش بینی نکرد


رژیم بعث در محاسبات خود پایمردی، وطن دوستی و ایستادگی مرزنشینان و عشایر خوزستان را پیش بینی نکرده بود و این مقاومت عشایر ما بود که آنها را زمین گیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه همایش نقش عشایر در دوران دفاع مقدس در خرمشهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: عشایر ایران و خصوصاً جنوب کشور در طول تاریخ دو خط مبارزه داشتند یک خط مبارزه با استبداد و یکی خط مبارزه با استعمار.

وی افزود: در خط مبارزه با استبداد همگان از مبارزات همیشگی عشایر غیور لر، عرب بختیاری و … با استبداد زمان رضاخان و محمدرضا پهلوی مطلع هستند به علت اینکه زمان تاریخی آن نزدیک بوده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: مبارزات عشایر جنوب با استعمار هم بر کسی پوشیده نیست و مبارزه عشایر عرب در گمبوعه با انگلیسی ها، مبارزه عشایر ما در تنگستان و سایر مبارزات مختلفی که با استعمار داشتند همه و همه نشان از ایستادگی و شجاعت ایثارگری، خداپرستی و میهن دوستی این عشایر در جنوب است و به همین علت است که از سمت جنوب یک وجب هم از خاک ما جدا نشده است.

شریعتی بیان کرد: این ایستادگی، پایمردی میهن دوستی و آزادگی و تعلق به یکپارچگی ایران و اسلام در خون عشایر جنوب ریشه دار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم بعث در محاسبات خود وطن دوستی  عشایر خوزستان را پیش بینی نکرد

رژیم بعث در محاسبات خود وطن دوستی  عشایر خوزستان را پیش بینی نکرد